|  | 
               
                |  |  | Detta välmatade utökade nummer har tema skräck, med officiella skräckäventyr till Eon och Western, hur du kan använda (mar)drömmar i spel, tips på hur du får till skräck i Mutant:UA, nyskräck, hur du skapar en kuslig stämning och en genomgång av aktuella bräd- och kortspel med skräckanknytning. Allt är inte skräck, ens i ett temanummer. Rollspelare kan se fram emot ytterligare ett äventyr, ett utdrag ur Mittland till Drakar och Demoner samt tips på hur man skapar Trudvangsk stämning. Lajvhobbyn uppmärksammas med en rejäl presentation av 2005 års stora internationella lajv – Dragonbane. Vi är också glada över att kunna presentera ett rykande hett airsoftreportage från Berget 3 och första delen i en mekguide. Och mycket mer. |  Innehåll 
            i Fenix nr 4, 2004 Nummer 
              4 har skräck som tema och innehåller bland annat äventyr 
              till Eon, Western och Saga. Ännu en gång har vi valt 
            att bjuda på 8 extra sidor. 
              Dragonbane 
                - 2005 års stora internationella lajvMedeltiden 
                - Dead or lajv?Under 
                bergens skugga - äventyr till EonMajnjord 
                - ett utdrag ur Mittland - Drakar och DemonerFörfattarintervju: 
                Thomas Allvin om StockholmszonenAtt 
                spelleda skräckSkräck 
                i Mutant: Undergångens ArvtagareEve 
                - The second genesisJapansk 
                nyskräck Reportage 
                från Berget 3Lancelot 
                Games + Rävspel = Sant!Att 
                meka med din airsoftbössa - del 1Att 
                ridas av maran - drömmar i rollspel Städet 
                - äventyr till SagaFabianos 
                förbannelse - äventyr till WesternPå 
                andra sidan - i Trudvang: Spelledartips till Drakar och DemonerSkinwalkers 
                - WesternSkräck 
              i bräd- och kortspel |  |